SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2024 máj. 18. - 16:32

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 315 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 ápr. 28. - 16:51 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
A Dragon RG65 ..................... ( Barrie Norman, GBR 62)

Kép.Kép Kép KépKépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 08. - 7:13 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Ezt az angol RG65-ös oldalról ollóztam:

"Keighley RG 65 Open 21 Apr 2013

12 Skippers braved the blustery conditions, SW 14 mph gusting to 20 mph, the conditions made for some very interesting and challenging racing despite of the conditions the racing was very close. Barrie Norman had problems with the RX giving up due to water ingress but a replacement saw him continuing after lunch. It was very close between John Tushingham, Mark Dicks, Augustin Moreno (current World Champion) and Toby Laux (UK and German National Champion) with John Sharman taking 5th place only 5 points behind. Mike Weston took 7th place with one of the first production Dragon Force RG65's."

Csak úgy röpködnek a nagy nevek, és a Dragon Force nem szerepelt rosszul. Angliában már kapható a sorozatgyártásban gyártott, korrigált termék is.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 08. - 11:09 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Szia Zvaler!

A III. Tókerülő eredményét akkor tudjuk beilleszteni amikor eldől, hogy a győztes hajó vitorlája az RG65 szabályainak megfelelt-e.
Amennyiben nem akkor - sajnos - csak 4 RG65 osztályú hajó indult a versenyen és az eredményt nem lehet beszámítani. Viszont, ha szabályos méretű volt, akkor természetesen Mamut elkészíti a változtatást.

Pár nap türelmedet kérjük amíg ez rendeződik.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 08. - 11:11 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
A III. Tókerülő végeredménye megtekinthető:

http://www.tokerulo.hu/eredmenyek/


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 08. - 11:37 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 9
Üdv.

Ki és mikor méri fel a vitorlákat????


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 08. - 12:04 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Felmerült, hogy nem volt szabályos? Erről most hallok először.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 08. - 13:28 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 9
Üdv.

Persze,hogy szabálytalan! RGben te voltál a leggyorsabb. Aki gyorsabb a többieknél annak csak szabálytalan vitorlája lehet, lásd mamutot most szabályos ugyan neki de nem is annyira gyors. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 08. - 13:56 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 14
skeleton írta:
Üdv.

Persze,hogy szabálytalan! RGben te voltál a leggyorsabb. Aki gyorsabb a többieknél annak csak szabálytalan vitorlája lehet, lásd mamutot most szabályos ugyan neki de nem is annyira gyors. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Most a tókerülön én a tavat, engem meg a balszerencse kerülgetet. Kétszer kaptam hínárt és rádiózavart (de lehet, hogy hínárt néztem rádiózavarnak?).

Ráadásul nagyobb vitorlával (nem RG65-ben) akartam indulni, de szerelési nehézségek miatt azt feladtam, és 2 perccel a start előtt dobtam fel az RG65 vitorlát.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 08. - 14:28 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 9
Akkor vissza az eredeti kérdésre: Volt vitorla felmérés rg-65 számára????


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 08. - 15:22 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 22
Üdvözlet Mindenkinek!
Szia Batali! Akkor hogy is van ez a vitorla felmérés?
Emlékeim szerint a kezdet kezdetén némi vita után azt írtad, hogy mindenki felméri magának és bevallja.
Néhány kolléga tele volt ötlettel, hogy hogyan kell egy derékszögü háromszög területét kiszámítani.
Én úgy látom, hogy ennek a vitorlázásnak egyik problémája a vitorla felmérés.
Nem véletlenül feszegeti ezt Beló.
Batali Ti akik más osztályba is hajóztok leírhatnátok, hogy ott hogy van a vitorla felmérés.
Első közelítésre nem arra vagyok kiváncsi, hogy hogy kell a derékszögű háromszög területét kiszámítani, hanem szervezetileg ki, vagy kik azok a személyek akik jogosultak egy hajóosztály vitorláit felmérni.
Üdv.feco 1.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 08. - 16:08 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
feco 1 írta:
Üdvözlet Mindenkinek!
Szia Batali! Akkor hogy is van ez a vitorla felmérés?
Emlékeim szerint a kezdet kezdetén némi vita után azt írtad, hogy mindenki felméri magának és bevallja.
Néhány kolléga tele volt ötlettel, hogy hogyan kell egy derékszögü háromszög területét kiszámítani.
Én úgy látom, hogy ennek a vitorlázásnak egyik problémája a vitorla felmérés.
Nem véletlenül feszegeti ezt Beló.
Batali Ti akik más osztályba is hajóztok leírhatnátok, hogy ott hogy van a vitorla felmérés.
Első közelítésre nem arra vagyok kiváncsi, hogy hogy kell a derékszögű háromszög területét kiszámítani, hanem szervezetileg ki, vagy kik azok a személyek akik jogosultak egy hajóosztály vitorláit felmérni.
Üdv.feco 1.


Tisztelt Feco1!

Nagyon köszönöm a személyes érdeklődését.

Idéznék:

III.Tókerülő Verseny:

Hajóosztályok: "A" hajóosztály: a hajótest hossza, kinyúlásokkal együtt sem haladja meg a 700 millimétert

A kiírás szerint senki és semmi nem korlátozta valakinek azt a jogát, hogy a szomszédasszony nagy lepedőjét aggassza a hajójára.



:D


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 08. - 16:26 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
skeleton írta:
Akkor vissza az eredeti kérdésre: Volt vitorla felmérés rg-65 számára????


Kedves Skeleton!

A kiírás szerint senkit nem korlátoztak egyébbel, csak a hajó hossza szerint volt meghatározva 3 ( A, B, C) kategória.

Foglalkozzunk tehát a ránk vonatkozó A osztállyal.

A jelentkezett probléma csak és kizárólag ott van, hogy a Rodau Viktort megkérdezte a Zoli (mamut) a versenyen, az RG65 szabályainak megfelel-e a vitorlázata a hajójának.
Mivel a Viktor nem mérte addig a paramétereket nem tudott pontos választ adni erre a kérdésre.

Ebből az alábbiak következnek:

1.) A kiírás szerint így is úgy is Ő (HUN42) az A osztály győztese.


2.) Amennyiben "belefér" az RG65 előírásaiba a hajójának vitorlázata, akkor az RG 65 szabályai szerint Ő az RG65 arany érmes. Is. Ebben az esetben, az RG65 osztályba sorolhatói hajók létszáma az előírásnak megfelelő 5-öt elérte, vagyis értékelhető az RG65 ranglistájában az elért eredmény.

3.) Amennyiben a - most készülő - felmérése szerint, a versenyen használt vitorláinak az összesen mért, felületi összege meghaladta 2013. December 31-ig előírt 2500cm2-t, akkor az eredménye az RG65 ranglista pontjába ( és csak oda ) nem számít bele. Így a verseny eredménye a ranglistában értelmezhetetlen.


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára user_540 2013 máj. 09. - 10:32-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 08. - 16:42 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 22
Tisztelt Batali!

[quote="batali"]Szia Zvaler!

A III. Tókerülő eredményét akkor tudjuk beilleszteni amikor eldől, hogy a győztes hajó vitorlája az RG65 szabályainak megfelelt-e.

Ha van hozzám egy kicsit nagyobb türelmed magyarázd meg mit jelent az általad írt fenti mondat.
Üdv.feco 1.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 08. - 16:42 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
mamut írta:
skeleton írta:
Üdv.


Most a tókerülön én a tavat, engem meg a balszerencse kerülgetet. Kétszer kaptam hínárt és rádiózavart (de lehet, hogy hínárt néztem rádiózavarnak?).

Ráadásul nagyobb vitorlával (nem RG65-ben) akartam indulni, de szerelési nehézségek miatt azt feladtam, és 2 perccel a start előtt dobtam fel az RG65 vitorlát.


A rádiózavarra szavazok. :D

Személyesen állítottam be a fail/safe funkciót. Tanulva hozzáétőbb versenyző esetéből. Egy jól beállított (naná) de irányítását vesztett F5-E/IOM hajó gond nélkül át kelt a Velencei tavon. A motorcsónaknak még esélyt sem adva, hogy utol érje. :D
És jő a nagy ötlet(em). Beállítom a rádiójel kimaradás esetére, hogy kormány alá csap, vitorla kienged. ----felejtsd el! :D

Orfű, F5-E verseny. Lee bója, sok hajó pillangózva takarja egymást.... és a hajóm tesz egy piruettet ............:D voltak megjegyzések, értékelések
:D


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 máj. 08. - 16:57 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
feco 1 írta:
Tisztelt Batali!

batali írta:
Szia Zvaler!

A III. Tókerülő eredményét akkor tudjuk beilleszteni amikor eldől, hogy a győztes hajó vitorlája az RG65 szabályainak megfelelt-e.

Ha van hozzám egy kicsit nagyobb türelmed magyarázd meg mit jelent az általad írt fenti mondat.
Üdv.feco 1.


Tisztelt Feco1!

Természetesen van türelmem...... bár ezt nem igazán értem.....

Viszont amit jó ötletnek tartanék:

A versenyek rendezésében ügyködő JJ-t és batali-t, továbbá a számszakértőnket mamut-ot támogatandó, szeretném felkérni, hogy a vitorlázat felmérésével, ellenőrzésével kapcsolatos problémákat megoldani szíveskedjék. Természetesen teljesen Őnre bízva, ennek a vitorlázat felmérési rendszernek a kidolgozását, irányítását, ellenőrzését.

Nagyon remélem, hogy ezt úgy értelmezi ahogy gondoltam, tényleg kellene egy kis segítség!

:)

Kell egy csapat.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 315 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség