SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
RG65 hajózás itthon http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=19&t=2208 |
Oldal: 10 / 12 |
Szerző: | user_1637 [ 2014 jan. 23. - 11:13 ] |
Hozzászólás témája: | |
Pista, természetesen te már eleve befújva kaptad/kapod! Úgy csináltam, hogy a csatikat leragasztottam (akár festő szalag is jó), és így nem kaptak gumit. Mivel aranyozottak, viszonylag jól bírják. A vevő érzékeny áramkörei előbb tönkremennek, vagy csak elhangolódnak a víztől. Így cserélhető marad a vevő, de mégis védi valami. A deck alá felragasztva fejjel lefelé kis esély van, hogy a csatikban megáll a víz. |
Szerző: | user_1854 [ 2014 jan. 23. - 11:47 ] |
Hozzászólás témája: | |
Tibukám ,utólag is köszönöm. |
Szerző: | mamut [ 2014 jan. 24. - 13:07 ] |
Hozzászólás témája: | |
tibu írta: A deck alá felragasztva fejjel lefelé kis esély van, hogy a csatikban megáll a víz. Mert nem olvasod figyelmesen írásaimat:-) A városligeti tavon a hajófenéken meleg víz van, a fedélzet pedig hideg, ezért ott intenzív páralecsapódás van. Nekem már ázott be ott, a fedélzet alatt rádióm (sőt az egész fa fedélzet is felázott, mert alulról nem volt lakkozva). Szóval a Városligeti tónál a futamok közötti törlés, szellőztetés, és a pótrádió a jó megoldás (vagy a tökeletesen vízhatlan hajó). Ez utóbbit én lakkal való kiöntéssel értem el, így a fedélzett alja is védett, de nem is jut be víz. Döbbenetes volt, amikor a vízhatlannak hitt hajómat híg lakkal feltöltöttem, és bizony 2-3 helyen a külső felüleleten elkezdett kiizzadni a lakk. |
Szerző: | user_33 [ 2014 jan. 24. - 15:21 ] |
Hozzászólás témája: | |
http://www.youtube.com/watch?v=41pOdKMhQWw ez nagyon jó, itthon is lehet kapni, ráadásul utólag is vizmentesít. (persze akkor van -utolagosan- értelme, ha nem ment még tönkre az elektronika. egyszeri fújás legalább egy évig biztosítja vizmentességet |
Szerző: | user_540 [ 2014 jan. 24. - 15:49 ] |
Hozzászólás témája: | |
Riplak! köszi. nincsenek szavak..... |
Szerző: | user_33 [ 2014 jan. 24. - 16:22 ] |
Hozzászólás témája: | |
batali írta: nincsenek szavak..... Ne a csajt nézd csak ... ebben a reklámfilmben nem ő az érdekes... |
Szerző: | user_540 [ 2014 jan. 24. - 16:44 ] |
Hozzászólás témája: | |
riplak írta: batali írta: nincsenek szavak..... Ne a csajt nézd csak ... ebben a reklámfilmben nem ő az érdekes... Hoooopss! Volt ott egy csaj? |
Szerző: | user_540 [ 2014 jan. 24. - 17:09 ] |
Hozzászólás témája: | |
Bajusz huzigálás: TWN = Taiwan |
Szerző: | user_1637 [ 2014 feb. 01. - 18:18 ] |
Hozzászólás témája: | |
mamut írta: tibu írta: A deck alá felragasztva fejjel lefelé kis esély van, hogy a csatikban megáll a víz. Mert nem olvasod figyelmesen írásaimat:-) A városligeti tavon a hajófenéken meleg víz van, a fedélzet pedig hideg, ezért ott intenzív páralecsapódás van. Nekem már ázott be ott, a fedélzet alatt rádióm (sőt az egész fa fedélzet is felázott, mert alulról nem volt lakkozva). Szóval a Városligeti tónál a futamok közötti törlés, szellőztetés, és a pótrádió a jó megoldás (vagy a tökeletesen vízhatlan hajó). Ez utóbbit én lakkal való kiöntéssel értem el, így a fedélzett alja is védett, de nem is jut be víz. Döbbenetes volt, amikor a vízhatlannak hitt hajómat híg lakkal feltöltöttem, és bizony 2-3 helyen a külső felüleleten elkezdett kiizzadni a lakk. Kapisgáltam, hogy valami ilyesmi is van a dologban, de szerintem a gumispray is elég. Némi nedvesség az én hajómban is volt, de nem okozott gondot az elektronikának. |
Szerző: | mamut [ 2014 feb. 17. - 14:16 ] |
Hozzászólás témája: | |
VBR 2. után a 2014-es RG65 ranglista. Pontegyezőség az első helyeken! |
Szerző: | HUN147 [ 2014 feb. 17. - 15:42 ] |
Hozzászólás témája: | |
Zoli! A 48-as és az 55-ös hajó nem indult a VBRI-en. Javítsd a táblázatot. Hun 147 |
Szerző: | user_540 [ 2014 feb. 17. - 17:33 ] |
Hozzászólás témája: | |
HUN147 írta: Zoli! A 48-as és az 55-ös hajó nem indult a VBRI-en. Javítsd a táblázatot. Hun 147 Másik javítandó Kelemen Csaba sporttárs ügye. Idézem: Valamint az RG65 ranglista versenyen csak szabályos hajok vesznek rész ha jól tudom. Mivel többször jeleztem, ennek a kitételnek nem felelnek meg a hajóim, és nem is akkarok megfelelni igy kérem a listáról való törlésemet. A hajóim nem RG65,hanem TT65. ....... erőltetni senkit nem szabad, hogy résztvevő legyen! Ez nagyon fontos! |
Szerző: | user_540 [ 2014 feb. 17. - 17:46 ] |
Hozzászólás témája: | |
utolértem magam. Az ergések taglistája napra kész: http://rg65-hun8.webnode.hu/rg65-taglista/ Kérem, hogy a Gergely András HUN 55-re, a Barta Kálmán pedig HUN 48-ra legyen átírva, Ők teljes jogú harcosok! Lendvai Gábor ergés pedig vagy választ egy vitorlaszámot vagy rátukmálunk egyet. (vicc!) Kelemen Csaba (13) és Nagy Szilárd (513) vitorlaszáma újra kiadható. (megj. Forrai Pista Bácsinak előjoga van a HUN 13-as vitorlaszámra!!) |
Szerző: | mamut [ 2014 feb. 18. - 11:27 ] |
Hozzászólás témája: | |
HUN147 írta: A 48-as és az 55-ös hajó nem indult a VBRI-en. Javítsd a táblázatot. Táblázat javítva (az előző hozzászólásban is). |
Szerző: | Lakimen [ 2014 feb. 18. - 23:20 ] |
Hozzászólás témája: | VBR 2014 02 16 |
Íme egy video egy onboard kamerával készítve a 64-es rajtszámú hajóról: http://youtu.be/G-WsAhb7ae8 |
Oldal: 10 / 12 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |