SRY MODELLEZŐ FÓRUMA
http://users.atw.hu/sryforum/

RG65 hajózás itthon
http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=19&t=2208
Oldal: 10 / 12

Szerző:  user_1637 [ 2014 jan. 23. - 11:13 ]
Hozzászólás témája: 

Pista, természetesen te már eleve befújva kaptad/kapod!
Úgy csináltam, hogy a csatikat leragasztottam (akár festő szalag is jó), és így nem kaptak gumit. Mivel aranyozottak, viszonylag jól bírják. A vevő érzékeny áramkörei előbb tönkremennek, vagy csak elhangolódnak a víztől. Így cserélhető marad a vevő, de mégis védi valami. A deck alá felragasztva fejjel lefelé kis esély van, hogy a csatikban megáll a víz.

Szerző:  user_1854 [ 2014 jan. 23. - 11:47 ]
Hozzászólás témája: 

Tibukám ,utólag is köszönöm.

Szerző:  mamut [ 2014 jan. 24. - 13:07 ]
Hozzászólás témája: 

tibu írta:
A deck alá felragasztva fejjel lefelé kis esély van, hogy a csatikban megáll a víz.


Mert nem olvasod figyelmesen írásaimat:-) A városligeti tavon a hajófenéken meleg víz van, a fedélzet pedig hideg, ezért ott intenzív páralecsapódás van. Nekem már ázott be ott, a fedélzet alatt rádióm (sőt az egész fa fedélzet is felázott, mert alulról nem volt lakkozva). Szóval a Városligeti tónál a futamok közötti törlés, szellőztetés, és a pótrádió a jó megoldás (vagy a tökeletesen vízhatlan hajó).

Ez utóbbit én lakkal való kiöntéssel értem el, így a fedélzett alja is védett, de nem is jut be víz. Döbbenetes volt, amikor a vízhatlannak hitt hajómat híg lakkal feltöltöttem, és bizony 2-3 helyen a külső felüleleten elkezdett kiizzadni a lakk.

Szerző:  user_33 [ 2014 jan. 24. - 15:21 ]
Hozzászólás témája: 

http://www.youtube.com/watch?v=41pOdKMhQWw

ez nagyon jó, itthon is lehet kapni, ráadásul utólag is vizmentesít. (persze akkor van -utolagosan- értelme, ha nem ment még tönkre az elektronika. egyszeri fújás legalább egy évig biztosítja vizmentességet

Szerző:  user_540 [ 2014 jan. 24. - 15:49 ]
Hozzászólás témája: 

Riplak!

köszi. :)

nincsenek szavak.....

Szerző:  user_33 [ 2014 jan. 24. - 16:22 ]
Hozzászólás témája: 

batali írta:



nincsenek szavak.....


Ne a csajt nézd csak :-)... ebben a reklámfilmben nem ő az érdekes...

Szerző:  user_540 [ 2014 jan. 24. - 16:44 ]
Hozzászólás témája: 

riplak írta:
batali írta:



nincsenek szavak.....


Ne a csajt nézd csak :-)... ebben a reklámfilmben nem ő az érdekes...


Hoooopss! Volt ott egy csaj? :D

Szerző:  user_540 [ 2014 jan. 24. - 17:09 ]
Hozzászólás témája: 

Bajusz huzigálás:
Kép Kép

TWN = Taiwan

Szerző:  user_1637 [ 2014 feb. 01. - 18:18 ]
Hozzászólás témája: 

mamut írta:
tibu írta:
A deck alá felragasztva fejjel lefelé kis esély van, hogy a csatikban megáll a víz.


Mert nem olvasod figyelmesen írásaimat:-) A városligeti tavon a hajófenéken meleg víz van, a fedélzet pedig hideg, ezért ott intenzív páralecsapódás van. Nekem már ázott be ott, a fedélzet alatt rádióm (sőt az egész fa fedélzet is felázott, mert alulról nem volt lakkozva). Szóval a Városligeti tónál a futamok közötti törlés, szellőztetés, és a pótrádió a jó megoldás (vagy a tökeletesen vízhatlan hajó).

Ez utóbbit én lakkal való kiöntéssel értem el, így a fedélzett alja is védett, de nem is jut be víz. Döbbenetes volt, amikor a vízhatlannak hitt hajómat híg lakkal feltöltöttem, és bizony 2-3 helyen a külső felüleleten elkezdett kiizzadni a lakk.

Kapisgáltam, hogy valami ilyesmi is van a dologban, de szerintem a gumispray is elég. Némi nedvesség az én hajómban is volt, de nem okozott gondot az elektronikának.

Szerző:  mamut [ 2014 feb. 17. - 14:16 ]
Hozzászólás témája: 

VBR 2. után a 2014-es RG65 ranglista.

Pontegyezőség az első helyeken!

Kép

Szerző:  HUN147 [ 2014 feb. 17. - 15:42 ]
Hozzászólás témája: 

Zoli!
A 48-as és az 55-ös hajó nem indult a VBRI-en. Javítsd a táblázatot.

Hun 147

Szerző:  user_540 [ 2014 feb. 17. - 17:33 ]
Hozzászólás témája: 

HUN147 írta:
Zoli!
A 48-as és az 55-ös hajó nem indult a VBRI-en. Javítsd a táblázatot.

Hun 147


Másik javítandó Kelemen Csaba sporttárs ügye.

Idézem:

Valamint az RG65 ranglista versenyen csak szabályos hajok vesznek rész ha jól tudom. Mivel többször jeleztem, ennek a kitételnek nem felelnek meg a hajóim, és nem is akkarok megfelelni igy kérem a listáról való törlésemet.
A hajóim nem RG65,hanem TT65.

....... erőltetni senkit nem szabad, hogy résztvevő legyen! Ez nagyon fontos!

Szerző:  user_540 [ 2014 feb. 17. - 17:46 ]
Hozzászólás témája: 

utolértem magam.

Az ergések taglistája napra kész:

http://rg65-hun8.webnode.hu/rg65-taglista/

Kérem, hogy a Gergely András HUN 55-re, a Barta Kálmán pedig HUN 48-ra legyen átírva, Ők teljes jogú harcosok! :)

Lendvai Gábor ergés pedig vagy választ egy vitorlaszámot vagy rátukmálunk egyet. (vicc!)

Kelemen Csaba (13) és Nagy Szilárd (513) vitorlaszáma újra kiadható.
(megj. Forrai Pista Bácsinak előjoga van a HUN 13-as vitorlaszámra!!)

Szerző:  mamut [ 2014 feb. 18. - 11:27 ]
Hozzászólás témája: 

HUN147 írta:
A 48-as és az 55-ös hajó nem indult a VBRI-en. Javítsd a táblázatot.


Táblázat javítva (az előző hozzászólásban is).
Kép

Szerző:  Lakimen [ 2014 feb. 18. - 23:20 ]
Hozzászólás témája:  VBR 2014 02 16

Íme egy video egy onboard kamerával készítve a 64-es rajtszámú hajóról:

http://youtu.be/G-WsAhb7ae8

Oldal: 10 / 12 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/