Vízmérték és lézer segítségével felrajzoltam a teknő középvonalát. A lézervonalat végig pöttyöztem filccel. A teknő orrát nekitámasztottam egy irattartónak és onnét felmértem a méretet,ezt filccel megjelöltem az asztallapon. Ezt a pontot,oldalról megvilágítottam lézerrel,majd ebben a helyzetben odatettem a teknőt.Meglett a keel pontos helye a teknőn.
Megkaptam a hajó hossztengelyét és a kell belépő pontját,ezután már csak a keel helyét kellett feljelölnöm. Fogtam és a ház alját bekentem fekete bázis festékkel(az volt) aztán rátettem a feljelölt vonalakra. Elvétel után ott maradt a kivágandó kell helye. Dremel és reszelő neki.
A keelház nyers méretben jött,így azt be kellett szabni a testbe. A decket maszkoló szalaggal rögzítettem a teknőn és tolómérővel lemértem a belső méreteket. A kivágott kell nyíláson keresztül. Ha valaki hasonlót készít,és picit rövidebbre szabja,nem kell megijedni.Ragasztáskor a töltőanyagos gyanta majd kitölti a helyet.Magát a kellház ragasztását erre a célra gyártott állványon végeztem. Így könnyű volt a kívánt méret szerint rögzíteni a testet.
Ezután áttértem a deck ragasztására. Az akasztókat ragasztottam be. Ezeket 1,1mm-es rozsdamentes AVI hegesztőpálcából hajtogattam. Olcsó,erős. Hegesztőboltban a tíz darab,méteres szálért,cirka 300-Ft-ot fizettem.
A furatokba helyezett kampókat kézben,kalapáccsal ellapítottam,majd ragasztottam.
Folyt.köv......
ui: Ha esetleg valamit nem jól írok,vagy baromság,akkor nyugodtan szóljatok,pláne ha unalmas.